keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Haaste

Sainpa sitten tämmösen haasteen :D
Minut haastoi mukaan Anette

~Haaste~




~Ohjeet~





Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.

6. Ei takaisin haastamista!


11. asiaa minusta:

1. Olen reilun viikon päästä 21-vuotias
2. Asun pohjois-pohjanmaalla
3. Minulla on kaksi lasta, toinen 1v 7kk ja toinen 6kk.
4. Minulla on myös kissa Philips.
5. Olen naimisissa.
6. Asumme paritalossa
7. Olen todella huono heräämään aamuisin.
8. Minun pitäisi liikkua ja ulkoilla enemmän.
9. Rakastan leipoa, mutta en syödä :D
10. Yritin kasvattaa hiuksia, mutta luovutin, ja ostin pidennykset.
11. Minulla on kauhea koirakuume!



Aneten kysymykset minulle

1. Juotko energiajuomia? Jos juot, mikä on paras merkki/maku?
En juo. Maistuu ja haisee kamalalle! 

2. Joko odotat hulluja päiviä?
En odota, en käy kuitenkaan ;)

3. Oletko töissä/opiskeletko? Missä?
Olen kotiäitinä, eli töissä 24/7

4. Luottovaatteesi?
Farkut ja toppi.

5. Kissa vai Koira?
Molemmat. Mutta koira vie voiton :)

6. Kerro jokin kevyt herkku, josta itse pidät
Vai kevyt :D no tuota... ei mulla tuu mieleen mitään kevyttä herkkua,
mutta hedelmät on kevyitä ja herkkuja :)

7. Shipsit vai suklaa?
suklaa

9. Oletko läheinen perheesi kanssa?
Olen :)

10. Onko sinulla jotain enemmän tai vähemmän vakavaa riippuvuutta, mikä?
On.. tupakointi :/

11. Lempiblogisi?
Tykkään lukea montaa blogia.. Tässä suosikit:
  
Minun kysymykseni mukaan haastetuille:

1. Lempi leivonnaisesi?
2. Onko sinulla lemmikkejä?
3. Paras puoli itsessäsi?
4. Lempi vaatteesi?
5. Onko sinulla lapsia?
6. Lempiruokasi?
7. Missä haluaisit asua?
8. Mikä on mottosi/elämän ohjeesi?
9. Katsotko televisiota? Lempiohjelma?
10. Oletko johonkin riippuvainen? Mihin?
11. Lempiblogisi?

Haastan mukaan:

1. Taijan
3. Tarjan
7. Eevin
8. Nunun
10. Lennun
11. Cuan

4 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta! Palaan tähän myöhemmin. :-))

    VastaaPoista
  2. Kiitos haasteesta. Olen tuon jo kertaalleen tehnyt, mutta täytyy miettiä jos teen sen uudelleen jossain vaiheessa :)

    VastaaPoista
  3. kiitos haasteesta, palailen tähän myöhemmin (: kysymys nro 8. taisi unohtua..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori, niinpäs näkyy :D Näköjään minullekki haasteen antanut unohtanut 8. kysymyksen, mutta ei anneta vahingon kiertää! :)
      Nyt on lisätty 8. kysymys!

      Poista